کاپیتان پرسپولیس محبوب ترین بازیکن آسیا
 
EVERYTHING

اعلام نتایج مرحله دوم انتخاب محبوب‌ترین بازیکن جهان

کاپیتان پرسپولیس محبوب ترین بازیکن آسیا/ ناکامی مسی و رونالدو!

مهدی مهدوی کیا تا پایان مرحله دوم انتخاب محبوب‌ترین بازیکن سال 2012 جهان، در صدر محبوب‌ترین بازیکن آسیا قرار دارد.

به گزارش نامه و به نقل از سایت فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال، مهدی مهدوی‌کیا با کسب 80526 رای تا این لحظه در صدر محبوب ترین بازیکنان آسیا قرار دارد و سیدمهدی رحمتی با 31551 رای دوم است. محرم نویدکیا نیز در رده ششم قرار گرفته است.

رای‌گیری مرحله دوم انتخاب محبوب‌ترین بازیکن سال 2012 از روز 15 اکتبر(دوشنبه 24 مهرماه) آغاز شده و تا 30 نوامبر(جمعه دهم آذرماه) ادامه خواهد داشت.

مرحله سوم و نهایی این انتخاب با حضور 8 بازیکن از اروپا، 8 بازیکن از آمریکای جنوبی، 5 بازیکن از آمریکای شمالی، 5 بازیکن از آفریقا، 5 بازیکن از آسیا و یک بازیکن از قاره اقیانوسیه از اول دسامبر(شنبه یازدهم آذرماه) تا سوم ژانویه(پنجشنبه چهاردهم دی‌) انجام خواهد شد.

جالب اینکه لیونل مسی در بین نفرات منتخب قاره آمریکای جنوبی در رده دوم قرار دارد و محبوب ترین بازیکن این قاره "فالکائو" مهاجم کلمبیایی اتلتیکو مادرید است. جاناتان فابرو از پاراگوئه‌ نیز سوم است.

در اروپا و در انتخابی عجیب هنریخ میختاریان ارمنستانی با 50310 رای در رده نخست قرار دارد، ادین ژکو از بوسنی و هرزگوین و لوریک کانا از آلبانی دو و سوم هستند و جالب اینکه رونالدو از پرتغال پنجم است! 

علاقمندان به فوتبال در کشورمان می‌توانند با ورود به سایت فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال(IFFHS) به نفرات محبوب خود رای دهند.

در رای گیری انتخاب بهترین بازیکن سال گذشته جهان، علی کریمی و فرهاد مجیدی به مرحله پایانی رسیدند اما به دلیل تقلب کاربران ایرانی، حذف شدند./نامه نیوز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, :: 13:42
amin

آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان APDOWNLOAD و آدرس apdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 12070
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1